Drive Clean: gratis cursus voor jongeren

Drive Clean is een GRATIS cursus voor jongeren. De cursusavond bestaat uit twee onderdelen: voorlichting over alcohol en drugs gerelateerd aan verkeersdeelname en een uur ROSO-training op de slipbaan van het Verkeerseducatiecentrum (VEC) in Drachten. De organisatie is in handen van Responsible Young Drivers (RYD) en de SBV. Let op: per training kunnen maximaal 30 leerlingen meedoen. De leerlingen moeten om mee te kunnen doen minimaal op niveau tussentijdse toets zijn.

Locatie: Verkeerseducatiecentrum (VEC), De Knobben 100, 9202 XJ  Drachten.

De laatste nog actuele datum voor 2018 is: donderdag 29 november 2018.

De data voor 2019 zijn: dinsdag 22 januari, donderdag 14 februari, dinsdag 12 maart, donderdag 4 april, dinsdag 7 mei, donderdag 23 mei, donderdag 14 juni, dinsdag 25 juni, dinsdag 17 september, donderdag 3 oktober, dinsdag 29 oktober, dinsdag 12 november en donderdag 28 november 2019.

Tijdstip: 19.00-21.15 uur.

Aanmelding: jongeren kunnen zich aanmelden via hun rijschool (instructeur). De betreffende rijschoolhouders dienen aangesloten te zijn van de SBV. Opgave kan via info@stichtingsbv.nl