Gemeenten

Stichting SBV helpt gemeenten met de uitvoering van het gemeentelijk verkeersveiligheidsbeleid. Daarvoor kan het hele scala van educatieve diensten van SBV worden ingezet. Van verkeersmarkten op scholen tot scootmobielcursussen. Ook zijn op maat gemaakte programma's mogelijk. Vraag ons geheel vrijblijvend naar de mogelijkheden.

Activiteiten voor Gemeenten

Wij organiseren diverse verkeerseducatieve activiteiten voor gemeenten. De SBV neemt daarbij desgewenst het hele traject uit handen van gemeenten en regelt de inschrijving, docenten, locatie en alle overige logistieke zaken. Uiteraard te allen tijde in gezamenlijk overleg. Ook op maat gemaakte educatieve programma's zijn mogelijk. In het aanbod: verkeersmarkten (klassen 1 en 2 van voortgezet onderwijs/voortgezet speciaal onderwijs), verkeerslessen (klassen 2 en 3 van voortgezet onderwijs/voortgezet speciaal onderwijs), bromfietslessen (praktijkonderwijs/voortgezet speciaal onderwijs), training landbouwverkeer (VTLV), demonstratie stopafstanden, rijvaardigheidsdagen, bijtanken & oppoetsen (senioren) en scootmobieltrainingen.

Samen op weg met landbouwverkeer

Voorlichtingsavond landbouwverkeer

Veiligheidstraining Landbouwvoertuigen (VTLV)

Verkeerslessen voor mensen met een verstandelijke beperking