Jubileum: SBV 25 jaar

Aan onze relaties en leden!

Dit jaar bestaat de SBV 25 jaar. We vieren dit op vrijdag 21 september a.s. We bieden een gevarieerd jubileumprogramma. Het eerste deel daarvan houden we op het VEC tussen 15.00-17.45 uur. De ontwikkelingen rondom ADAS-systemen staan centraal. Op de slipbaan kunt u in een aantal nieuwe auto’s rijden en de werking van deze nieuwe systemen ervaren. Op het plateau presenteren we verschillende typen auto’s met allerhande ADAS-systemen. In het VEC zelf kunt u een lezing volgen over het autorijden in de toekomst. Het tweede deel van het programma is vanaf 18.00 uur. De locatie hiervan is Van der Valk Hotel Drachten. De start is met een buffet. Hierna is er een programma met enkele sprekers en een verrassingsact. Op deze avond zorgen wij natuurlijk ook voor de hapjes en drankjes!

In verband met de planning/catering vragen wij onze leden en relaties als u wilt meedoen aan het buffet en avondprogramma om zich op te geven bij de SBV via info@stichtingsbv.nl. Bellen mag uiteraard ook.

We hopen u allen te ontmoeten op 21 september a.s.!

• jubileum-sbv-2018
Nieuws archief