Rijschoolhouders SBV

Slipcursus PluZ op 14 januari

Heeft u al vaak gedacht dat het verstandig zou zijn om een slipcursus te volgen maar is het er nooit van gekomen? Dan is dit uw kans. Geef u op en ontvang als pashouder € 7,00 korting.

Op dinsdag 14 januari organiseert pluZ in samenwerking met de Stichting Bevordering Verkeerseducatie (SBV) een anti-sliptraining speciaal voor pashouders van pluZ. Tijdens de training gaat u remmen en een noodstop maken op stroef en glad wegdek, leert u wat te doen wanneer uw wielen in de berm raken of wanneer u moet uitwijken. Tot slot wordt er gekeken naar uw zit- en stuurhouding; want ook met een juiste zit- en stuurhouding houd je de auto beter onder controle! U volgt de cursus in uw eigen auto.

Informatie en aanmelden:

U kunt zich rechtstreeks aanmelden bij het SBV via 0512 – 544 610 of jelly@stichtingsbv.nl.

Locatie: Verkeerseducatiecentrum (VEC), De Knobben 100, Drachten

Datum: Dinsdag 14 januari van 12.45 – 14.45 uur (VOL). Er is een extra groep op 14 januari van 15.00 tot 17.00 uur.

Kosten: Normale prijs € 34,00. Pashouders van pluZ betalen € 27,00 per persoon (max 2 personen per pluZ-pas).